fbpx

צור קשר

עדיף לשאול מאשר להניח, מוזמנים ליצור קשר בכל עניין

עמותת ניצן - חווה טיפולית: חוות נוער חקלאית, טיפול באמצעות שטח,

בירוחם. דרומית לשכונת 'אופק' (הגעה מתוך העיר)

• נכנסים לירוחם מכיוון כביש מספר 204, כיכר שלישית ימינה- "כיכר לזכר אלמוג דדון" (הכיכר הראשונה היא הכיכר הגדולה המרכזית).
• ממשיכים ישר (חולפים על אזור של בנייה עד שמגיעים למגרש חניה, פונים שמאלה לירידה לדרך עפר).
• כשיורדים לדרך עפר, מתעקלים ימינה (ממול רואים אזור התארגנות למשאיות).
• מאגפים את אזור ההתארגנות מימין (סימן זיהוי- נטוע עץ אשל מימין וקיים שביל טוב יחסית בצמוד לאזור).
• רואים בנייה של תשתיות ועוברים מבנה של חברת חשמל.
• מעט אחרי המבנה, בתחילת ההתעקלות של השביל יש פניה ימינה ( סימן זיהוי- קיים רוג'ום= גל אבנים, צריך לדעת שהדרך מעט רעועה).
• עוברים מס' תלוליות קטנות ופונים שמאלה על שביל (יורדים מטה, לכיוון נחל שועלים).
• מתחברים לשביל מצוין, שביל הפריקסטים (מבנה צבאי של מטווחים)- פונים שמאלה (מצד ימין נמצאים מטווחי הירי).
• פונים בשביל הראשון הלוקח שמאלה (לקראת סוף הפריקסטים).
• ממשיכים עם השביל (רואים כבר את המכולה) לכיוון שיא הגובה, לפניו פונים ימינה (מאגפים את הכיפה מימין).
אתם בחווה!

*** המקטע המודגש הינו קטע שאינו קל לזיהוי (ישנו רוג'ום בכדי להקל על הזיהוי).